Upravit stránku
Titulní grafika znázorňující téma dnešního článku, t. j. jak připojit přidanou hodnotu do prodeje vlastní nemovitosti.

Ne každý z nás hodlá natrvalo setrvat v té stejné nemovitosti, ve které "se to všechno začalo". Pro ty, kteří touží svůj byt nebo dům později
prodat co nejlépe a chtějí vytěžit maximum z renovací a investic, které do prostoru vložili
- jsme připravili článek o přidané hodnotě.

Grafický podklad, jehož účel prezentuje další část článku t. j. téma strukturální problémy.

Mohou mít obrovský vliv na hodnotu jakéhokoliv domu a tím pádem se strukturální otázky stávají prioritou. Nemá smysl provádět interní práce,
jako je instalace nové kuchyně nebo koupelny, nebo jakékoliv dekorativní práce - aniž jste nejprve provedli strukturální změny.

Mezi typické defekty patří:

- převislá nebo prosakující střecha
- stoupající vlhkost
- strukturální trhliny na stěnách
- shnilé trámy nebo dřevěné řezivo
- zamoření hmyzem
- nestabilní komín
- zhroucená podlaha

Grafický podklad, jehož účel prezentuje další část článku t. j. téma nový topný systém.

Mnoho starých domů nemá vůbec žádné ústřední topení nebo disponují staromódními systémy, které vyžadují aktualizaci.
Náprava tohoto problému vždy zvýší hodnotu nemovitosti, musí to být důkladně prošetřeno a uděláno ve spojení se
zlepšením celkové energetické účinnosti budovy.

Zlepšení účinnosti zahrnuje:

- utěsnění jakýchkoliv průvanú kolem dveří a oken (vzduchových cihel ne)
- výměna oken, které nejsou opraveny (dvojitým zasklením)
- přidání izolace do podkroví

Pokud je existující kotel v přiměřeném provozním stavu a má dostatečný výkon pro potřeby tepla budovy,
vždy se ho pokuste využít - s výjimkou kotlů, které odvádějí nasávání vzduchu zevnitř domu. Pokud má
kotel dostatečnou kapacitu, můžete k existujícímu systému přidat nové radiátory nebo podlahové vytápění.

Grafický podklad, jehož účel prezentuje další část článku t. j. téma zapojení.

Elektroinstalační práce a instalatérské práce jsou rušivé a budou zahrnovat zvedání podlah a vyhazování omítky,
proto je nezbytné dokončiť práci před provedením jakýchkoli vylepšení.

Grafický podklad, jehož účel prezentuje další část článku t. j. téma dekorace.

I když malé, povrchní vady nebudou mít přímý vliv na hodnotu nemovitosti, mohli by odradit potenciální kupce
a proto zabránit prodeji za optimální a zaslouženou cenu.

Vady, které odrazují:

- loupání barvy
- skřípání nebo lepení dveří a oken
- plesnivé tmely v kuchyni a koupelně
- kapající kohoutky
- volné dlaždice
- kanalizační pachy
- rozbitá nebo poškozená okna
- pískové podlahy a schody
- praskliny (stropy a omítky)
- zvedání podlah

Grafický podklad, jehož účel prezentuje další část článku t. j. nová okna.

Mnoho kupujících nyní považuje dvojité zasklení za přidání hodnoty. Samozřejmě, pokud renovujete dobovou nemovitost - musíte
být citliví na styl domu - jinak byste mohli snížit hodnotu nedopatřením! Výměna starých oken - měly by se vždy vyměnit za okna,
které jsou podobné a okna, které vyhovují současným stavebním předpisům.

Grafický podklad, jehož účel prezentuje další část článku t. j. přestavba.

Jak přidat hodnotu prostoru nejlépe? Vylepšete stávající rozložení - předtím, než zvážíte možnost rozšíření.
Maximální hodnota se zvýší zlepšením hlavních obytných prostor (kuchyň, jídelna, obývací pokoj)
a využitím způsobu, jakým spolupracují dohromady.

Grafický podklad, jehož účel prezentuje další část článku t. j. extra ložnice.

Přidání ložnice navíc Vám rozhodně situaci zlepší. Počet ložnic v objektu má velký vliv na jeho hodnotu,
takže implementace extra místnosti obvykle zvýší prodejní cenu.

Grafický podklad, jehož účel prezentuje další část článku t. j. kuchyně.

Atraktivní kuchyně je nezbytný základ. Před celkovou výměnou však zvažte elementární prvky (tvar, poloha) a rozhodněte se,
zda je třeba provést nějaké strukturální změny prostoru. Renovace kuchyně může být provedena při stanovení prakticky jakéhokoliv rozpočtu,
není to příliš nákladná investice
(samozřejmě - cena se vždy odvíjí a bude odvíjet od Vašich individuálních potřeb a představ).

Nadpis, který prezentuje závěrečný grafický podklad - obsahující telefonický kontakt, e-mailovou adresu, adresu kontaktního místa společnosti. Vybízí čtenáře, aby firmu kontaktovali v případě zájmu o další informace.
Nahoru