Upravit stránku

MAXXUS je realitní kancelář plná makléřů, kteří svou práci mají rádi. Někteří jí doslova žijí. Pokračujeme v představování, abyste věděli, kdo se ujme hledání kupce vaší nemovitosti, hledání vysněného domova nebo perfektního místa pro podnikání.

Karel Štaubert je jednatel naší společnosti. Je také ale zapáleným makléřem. Už jeho studium se ubíralo směrem ke stavbám a postupně zjistil, že nemovitosti jsou jeho vášní. Co nám o sobě ale prozradí dalšího?

Jak dlouho pracujete v MAXXUS Reality a jak dlouho v oboru?

V MAXXUS REALITY pracuji od jejího založení, tedy od roku 2014. V realitách pracuji již 7 rokem.

Co vás přivedlo k práci realitního makléře?

Vystudovaný obor pozemní stavby a láska k nemovitostem a architektuře všeobecně.

Proč právě u MAXXUS Reality?

Jelikož se nejedná o franšízovou síť poboček, ale o jednu kancelář, která se dokáže přizpůsobit každému klientovi individuálně.

Na co se specializujete a co vás na práci nejvíc baví?

Specializuji se na prodej a pronájem bytů, rodinných domů a prodej pozemků.

Na práci mě baví různorodost. Pořád se setkávám s novými lidmi napříč všemi věkovými kategoriemi, seznamuji se s různými typy nemovitostí.

Jaké vlastnosti podle Vás musí mít realitní makléř?

Makléř by podle mne měl být intuitivní. Rozhodně by měl být znalý stavební problematiky, aby mohl klientovi odborně poradit a měl by mít alespoň základní povědomí o realitním právu. Zkrátka, měl by být právě tou osobou, na kterou se může klient obrátit s dotazy a obdržet validní odpověď.

V MAXXUS si velmi stojíte za osobním přístupem ke klientům. V čem na své práci vidíte osobní přístup?

Osobní přístup spatřuji v komunikaci ke klientovi. Mí klienti zvlášť oceňují, že se na mne mohou obrátit téměř kdykoliv, kdy je něco trápí, a probrat své dotazy, které jim nedají spát.

Co byla nejvíc nadstandardní či jinak neobvyklá věc, jakou jste pro svého klienta udělali?

Nejvíce nadstandardní věc považuji zpětné převzetí bytu od nájemce, který odlítal zpět do zahraničí. Majitel neměl jinou možnost, něž tento termín akceptovat. Proto mne požádal, zda by bylo možné toto z mé strany zařídit.

Jakou nejabsurdnější situaci jste jako makléř zažil?

Nejabsurdnější situace byla, když klientka na vinohradském bytě, který si chtěla koupit, začala hledat uskupení černé energie, kterou prý s majitelem nemůžeme vidět, jelikož nejsme znalí této magie. Tudíž klientka celý byt prošla se svými pomůckami, aby jej zkontrolovala. Nakonec si byt koupila.

Můžete nám popsat svůj nejzajímavější obchod, s jakým jste se za svou kariéru potkal?

Mezi nejzajímavější obchod patří prodej vily po známé herečce z 30. let v pražských Hlubočepech.

Jakým způsobem se snažíte vyjít s „problémovými“ zájemci? Jak dosahujete úspěchu obou stran?

Takzvaní problémoví klienti zpravidla potřebují velkou pozornost a je potřeba jim naslouchat, aby klient věděl, že se snažíte vyhovět jeho potřebám, pokud jsou samozřejmě realistické.

Co nám prozradíte ze svého osobního života?

Vzhledem k časově náročnosti této profese (samozřejmě záleží vždy na daném jednotlivci, zda chce či nechce věnovat svůj čas) rád sportuji, abych se dokázal také regenerovat a nabrat novou energii.

Pochlubíte se nám s nějakými rekcemi klientů na svoji práci?

Pronájem bytu, Praha 5:

„Děkuji Vám za Vaši aktivní práci při hledání klienta pro pronájem našeho bytu. Musím ocenit, že ač jsem já nebyl v roli objednatele služeb, a tudíž plátcem Vaší realitní kanceláře, podařilo se Vám vybrat pro náš byt klienta, který byl s naším bytem velmi spokojen.

Zkrátka – byla to dobrá práce! Díky.

P.S.: Pokud bychom byt v budoucnu pronajímali, obrátím se v první řadě na Vás“

Spokojený zákazník
Nahoru