1) Výběr nemovitosti
Naše obchodní asistentka zadá Vaše požadované parametry na nemovitost, kterou poptáváte k pronájmu, do naší databáze. Díky našemu propracovanému systému je Vaše poptávka každý den párována s aktuální nabídkou a nejvíce vyhovující nabídky nemovitostí obdržíte obratem pomocí e-mailu. Z aktuální nabídky si pak zvolíte tu, která splňuje Vaše parametry a vyhovuje Vašim požadavkům.
2) Prohlídka nemovitosti
Realitní makléř domluví prohlídku nemovitosti, která Vás upoutala, a zároveň Vám předá veškeré potřebné dokumenty a dostupné informace nejen o nemovitosti, ale také o okolí.
3) Dohoda o rezervaci nájmu
Pokud jste se rozhodli si vybranou nemovitost pronajmout, následuje uzavření dohody o rezervaci nájmu nemovitosti. Tato dohoda Vám zajišťuje rezervování vybrané nemovité věci do té doby, než se podepíše nájemní smlouva.
4) Nájemní smlouva
Náš makléř Vám zajistí nájemní smlouvu připravenou našimi právníky, která ošetřuje dohodnuté podmínky smluvního vztahu. Doba nájmu je sjednávána minimálně na jeden rok s možností prodloužení, o které se postará naše realitní kancelář.
5) Převzetí nemovitosti
I při převzetí nemovitosti jsme stále s Vámi. Náš makléř přinese k převzetí bytu předávací protokol, ve kterém se kromě stavu měřidel energií (elektřiny, teplé a studené vody, tepla a plynu) dále zaznamenává mimojiné aktuální stav vybavení nemovitosti. Po skončení nájmu následuje zpětné předání nemovitosti, při kterém jsou jednotlivé položky znovu protokolárně zaznamenány.
6) Vyúčtování služeb
Pronajímatel Vám po skončení nájmu předloží vyúčtování služeb (dle Vaší reálné spotřeby), na jehož základě Vám jako nájemci bude buď vrácen přeplatek či doúčtován doplatek.